تبیین بازاریابی محلی در نواحی روستایی با بکارگیری مؤلفه های مؤثر در مدلسازی ساختاری تفسیری

حسن مومنی؛ وحید ریاحی؛ وحیدرضا سلامت

دوره 2، شماره 5 ، آذر 1400، ، صفحه 32-44

چکیده
  نقش فعالیّت اقتصاد روستایی در دنیا بسیار مهم تلقّی شده و در ابعاد ملی، منطقه‌‏ای و حتّی بین المللی ارزشمند است. اما جایگاه اصلی بازاریابی تولیدات روستایی و سهم پایین دریافت ناشی از فروش تاکنون نتوانسته شایستگی‏‌های خود را کاملأ به اثبات برساند. این امر بیشتر ناشی از نقائص موجود در ساختار بازار محصولات روستایی است. باتوجّه به ...  بیشتر